Annoncering på sociale medier
I løbet af tre timer bliver du præsenteret for annonceringsmulighederne på Facebook.
Læs mereHer får du indblik i, hvordan sociale medier kan bruges til at ramme en specifik målgruppe med et konkret budskab, service eller produkt. Når du er færdig med kurset, har du prøvet at opsætte en kampagne i Facebook Business Manager. Det er lettere end du tror at komme i gang.
Brugen af sociale medier til markedsføring og promovering er steget over de seneste år. Og det er med god grund - for det er på platforme som bl.a. Facebook, Instagram og LinkedIn, at kunderne er. Derudover rummer medierne utallige muligheder, der hjælper virksomheder med at skabe synlighed og øge indtjeningen inden for rimelige økonomiske rammer.
Og nu kan du få redskaberne til at arbejde strategisk med sociale medier.
Du vil bl.a. lære:
- Hvilke sociale medier der giver mening at benytte
- Hvilke annonceformater, der findes
- Hvad der udgør en god og effektiv annonce
- Hvordan du opretter en annonce i Facebook Business Manager
- Generelle tips og strategier til brug af sociale medier
Webinaret foregår online på Zoom. Du modtager et link senest dagen inden afholdelse.
Rikke Simonsen er Social Media Specialist hos det digitale marketing-bureau ASENTO. Til dagligt er hun ansvarlig for annoncering på de sociale medier for en lang række af virksomheder, der ønsker at styrke deres forretning. Rikke har med andre ord fingeren på pulsen og velbevandret i det sociale medielandskab.
I løbet af tre timer bliver du præsenteret for annonceringsmulighederne på Facebook.
Læs mereFå indblik i søgemaskineoptimering (SEO) og faktorerne, der påvirker en hjemmesides placering blandt søgeresultaterne.
Læs mereI løbet af tre timer bliver du præsenteret for annonceringsmulighederne på Facebook.
Lær grundstene at kende inden for webanalyse, og hvilke muligheder du har med webanalyseværktøjet Google Analytics.
Bliv klogere på mulighederne i arbejdet med chatbots og lav din egen i Chatfuel.